My phone is missing.

Åh, jag är klar med hästkursen nu!:) Helt lovely! Jag är klar med skolan fatta?:D Okej, vissa ämnen kunde jag engagerat mig bättre i... men vadfan! Jag fick VG i häst och det är jag nöjd med. Trodde jag skulle få sämre på ridning/körning faktiskt!:) Men icke. Undrar vad jag hade fått för betyg om jag hade varit lite mer i skolan och gjort mer... Fasiken då.

Hur som helst så är det min sista skoldag i morgon. Jag har kommit på att jag kommer att lipa på studenten. Jag kommer att sakna allt och alla! Inget kommer att bli sig likt efter studenten. Men jag är också väldigt flrväntansfull och längtar som en tok till nästa fas i livet! Livet EFTER allt liksom! Efter skolan... Woho!

Idag har jag shoppat, liksom igår. Shoppade det sista till studenten. Igår blev det klänning till studentmiddagen som är i morgon kväll och lite småsaker. Idag blev det smyckena, BH, hårprylar och smått och gott. Jag kommer vara så jävla snygg på studenten. Maha! 
Och igår tappade jag min mobil på Överby köpcenter!!! Någon jävla snorunge som inte har råd med egen mobil och vill sabotera för mig och inte kan lämna in mobilen har den! Blir så jävla arg på sånt. Vafan, hittar man en mobil i ett provrum så lämnar man väl in den? Ärligt talat så hade jag gjort det. 99% av mitt liv finns liksom i den där mobilen!! Jag vet tat det är helt sjukt men jag är beroende... Så igår kväll fick jag köpa nytt simkort med nytt nummer och fixa alla nummer på min kontaktlista igen.

Syrran är jävligt gullig och lånar ut sin mobil till mig. Tack sweet:*

Nej nu ska jag siva. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0