Livet är nice.

Det är inte klokt vad oengagerad och oaktiv jag har varit på min blogg det senaste! Jag har inte haft tid och det är skönt att inte känna pressen att man måste, måste, måste blogga och kolla fejjan hela tiden. Det finns andra saker i livet också:) Haha nu lät det som att jag lägger ner helt men icke! Jag har bara en intensiv period i mitt liv just nu. Det är läskigt nära till min student bl.a. Och nästa vecka gör jag hästskötarexamen som jag hoppas på att klara! Det är massor som ska göras inför den. Massor, massor. Och massor med historiarbeten. Men åh så underbart när skolan är över!:) Men jag kommer att sakna hästlinjen nåt oerhört tror jag. Det har jag kommit på nu.

Och jag ska provjobba på Buddy´s Bowling,restaurang&bar nästa helg! Nervös men hoppas på att det ska gå bra!:) Går allt bra så får jag förhoppningsvis jobbet. Stort tack till Josefin och hennes man som fixat det här åt mig! Så jäkla tacksam är jag! Så nu till helgen blir det till att träna på att bära tallrikar och briskor för fullt. Tur man har en far i retaurangbranchen. Wie! Och nu i söndags, på tal om jobb, så höll jag i en privatlektion igen! Det var riktigt skoj faktiskt. När man har 4 personer som koncentrerar sig till max och spetsar öronen för att lyssna på mig. Lilla jag liksom? Eller jag är väl inte så liten, men jag känner mig liten inuti ibland. Inte en ledig dag har jag haft på 2 veckor. Men så är det ibland. 

Och nu är det vår för fullt ute! Varmt som fan och alldeles soligt och underbart. Idag red jag på fältet med Johannas häst Jol:) Josefin red sin Sandokan idag och Johanna tog Financiera, en lektionshäst hos Linda. Katarina och Sober var med också! Himla trevlig tur. Jag känner så många fantastiska människor. I skolan, i stallet, i stan, runtom mig... Över allt finns dem. Och jag är så tacksam för att var och en finns!

Puss på livet.


Jag och Johannas Jol innan hon köpte honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0