Aj

Åh nej jag missade idol! Bara för att jag var på jourcentralen och undersökte mig. Jag har en infektion men får behandling för det! Så det är bra att jag är ledig i morgon så att jag får ta det lugnt. Jag har ont och mår sådär men det går över:)

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Var i skolan, åkte sedan hem och ringde sjukvårdsupplysningen och sedan for jag iväg till jourcentralen.

I morgon ska jag plugga hela dagen, hämta ut tabletter på apoteket och påbörja en design åt Louise. :)

Någon som såg idol?

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: ska du ha rosa?? :D:D var då? hela mössan?

2009-09-09 @ 14:42:02
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Imorgon ska jag rida!

2009-09-09 @ 17:49:08
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anonym=> Oh vad trevligt!:)

2009-09-09 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0