Uppdatering körning...

Idag hade vi som sagt prov i precisionskörning. Det var en enkel bana med "portar" bestående av små koner som man skulle igenom. Fast för oss var den allt lite svår i början;) Man är ju inte alls van vid att köra såhär, som med ridningen t.ex. Men det var det roligaste jag har gjort i körningen! Galet kul! Haha. Anders tyckte att det var bra kört av mig. Känner mig jättenöjd. Jag tycker att det gick bra för alla i gruppen! Det var den sista dagen som vi hade körning idag. Från och med nästa vecka så börjar min grupp med fälttävlansprojektet som vi ska ha i fem veckor. Det blir nog asnice!:) Jag ser fram emot det.

Det bjöds på fika i klassen, hur mysigt som helst:) NP3H på Nuntorp har lätt roligast!:) Alla är goa.

I morgon förmiddag ska jag upp till Bergahästen och rida. Ska ersätta Charlotte på en lektion:) Så snällt av henne att jag fick göra det!

Och en till sak! Äntligen har jag köpt ett par nya ridskor från Mountain horse (Älskar Mountain horse! Bra priser och kvalité som håller faktiskt:) I alla fall på alla saker jag har köpt.) Eller köpt och köpt... Jag får dem från mamma och pappa;) Vadå jag fyller ju år snart! Ska hämta dem i morgon eller på måndag. Var för övrigt iväg och köpte ett par ridhandskar och lite strumpor på Granngården förut. Ibland behövs det även inhandlas lite sånt kraffs.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fan va kul det låter.

har ni olika "grenar" för olika perioder eller?

2009-09-19 @ 16:08:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla, du har redan glömt raseriutbrottet eller? ;) haha

2009-09-19 @ 18:48:38
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anonym=> Onej men den personen är inte värd att nämnas här;)

2009-09-19 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0