Sömnen, det viktigaste vi har.


Är lite småtrött faktiskt. Funderar på att lägga mig om en stund, vore nog bra för mig att lägga mig tidigt för en gång skull. Jag tror jag vet varför jag har svårt att ta tag i mig själv och lägga mig tidigt på kvällen. Jo för att det är så fruktansvärt tråkigt att sova! Finns det något tråkigare än att bara gå till sängen och lägga sig och blunda? Usch vad tråkigt! Speciellt när man ska upp tidigt till något tråkigt dagen efter. Men jag ska tänka om. Sömnen är det viktigaste vi har och man blir faktiskt annorlunda i både sättet och ansiktet om man får tillräckligt med sömn! Jag vill inte se trött ut varje dag i alla fall! Och allra minst vara trött varje dag. Nu har jag sovit ut i två dagar och det känns skönt!

Idag åkte jag som sagt till stan och träffade Alex och hennes hund Zero. Vad han har vuxit sen sist gång jag såg honom! En amstaffvalp. Hur go som helst! Sandra kom ner en sväng också. Var trevligt att säga hej till dem. Efter en stund tog jag bussen ut till Överby och mötte upp Jessica, Emma och Emelie och så käkade vi middag på McDonald´s. Gott. När jag sedan kom hem så var mormor hemma på besök. Trevligt:) Min mormor är rarast!

I morgon ska jag upp tidigt till skolan. Börjar tidigt och slutar sent. Suck. Men jag ska väl inte klaga som är ledig två dagar i veckan? Är bara lite skoltrött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska kolla upp typsnittet nån dag:) påminn mej annars om ja glömmer! ;)

2009-09-02 @ 20:41:10
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: AbC

Bättre sent än aldrig..... hoppas det håller i sig med sömnen

2009-09-03 @ 08:47:45
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till AbC=> Ja det hoppas jag också:)

2009-09-03 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0