Solig lördag!

Åh vad jag älskar såna här fina lördagar! Idag har det varit ca 18-19 grader och strålande solsken! Jag startade denna dag med att åka till stallet och rida Iver. Vi red ut, vilket var perfekt en dag som denna! Verkligen avkopplande och uppiggande på samma gång!

Annars har jag inte gjort så mycket idag egentligen, har fixat lite saker på eftermiddagen bara (hade bråttom från stallet). Det var tänkt att jag skulle städa här hemma också men jag med familj har helt enkelt varit för lata! Haha. Jag fyller ju 18 i morgon och då kommer det massa folk hit på kvällen. Så det kunde ju vara rätt bra att ha det städat hemma;) Men vi får ta det i morgon. Jag och mamma åkte och gick en skön promenad med hunden Elton (ägarna var bortbjudna idag) senare på eftermiddagen!:)

I morgon förmiddag ska jag försöka hinna träffa Emelie på Överby en sväng mitt upp i allt. De sålde ut några skor som vi tittade på för ett tag sen som vi så gärna ville ha!


Kommentarer
Postat av: emilia nilsson ♫

sv:

tack så jätte mycket för din kommentar i mitt inlägg "att välja gymnasie.."! fick mycket information där :) <3

2009-09-19 @ 21:43:04
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: frika

en snygging vi ser :D<3

2009-09-20 @ 12:57:15
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0