Regn, rusk och mys!

Jahapp, jag kom hem från stallet för några timmar sedan. Hoppade Tana igen. Hoppade genast in i duschen och sedan satte jag mig och drack varmt te! Jag har upptäckt att te faktiskt är riktigt gott. Grönt te funkar också när man tänker på hur otroligt nyttigt det är så jag ska börja dricka mycket grönt te. Bra för immunförsvaret också! Toppen!

Idag har jag inte gjort så mycket annars. Jag har inget intressant att skriva om men jag tänkte att jag i alla fall kan visa livstecken från mig:) I morgon bär det av till skolan på morgonen. Då är det samhällskunskap och historia som gäller hela dagen. Nice.

Natti natti.

Jag tycker för övrigt att det är riktigt mysigt nu när hösten har kommit! Det är hög mysfaktor på hösten. Mysiga innekvällar med stearinljus, bra böcker, filmer och varma koppar te. Åååh så mysigt!:D Ett par fluffiga innetofflor gör susen också!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Åh, jag älskar också hösten :D



sv: ja, jag älskar den bilden :)

tack för tipset, ska testa det sen :)

2009-09-08 @ 08:53:02
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Te är bäääst:D



Och jasså, då e de inte bara min katt som gör så då:P haha, jo men jag vill ju inte att hon ska komma in med något äckligt!!! :P

2009-09-09 @ 22:16:07
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0