Kylan är här

Det har snöat i norrland och här är det frost på morgonen! Brrh, det var 0-gradigt i morse! Vinern kryper allt närmare. Den är närmare än vad man tror. Men jag tänker inte vara negativ trots att jag inte är en vintermänniska, utan det ska faktiskt bli ganska mysigt det med:)

Idag har jag ingen feber i alla fall även om jag har halsont och är dunderförkyld. Jag orkar träffa Emelie på Överby en sväng sedan i alla fall. Ikväll kanske jag tar en fika med Anna också:) Jag hoppas verkligen att jag är tillräckligt pigg för att åka till skolan i morgon! Det borde jag vara tycker jag:) Har ju ingen feber liksom! Och jag hoppas att det inte bara är tillfälligt att jag inte har feber. För jag är så oerhört trött på att vara sjuk!
         Idag klev jag upp tidigt *stolt* :) Haha. Jag har ringt och ändrat sjukhustider, fixat. Igår pluggade jag i många timmar. Sabrine har blivit riktigt duktig nu!:)

Ja som sagt så är det en kall höstdag idag. Min vinterjacka har åkt fram! Och den är lika skön som sist gång! Jag har inte köpt någon ny än. Men jag gillar den jag har. Dock är det tyvärr en dunjacka, vilket jag aldrig mer tänker köpa. Jag köpte den förra året bara några dagar innan jag fick reda på hur dunet hade hamnat i min jacka. Så fruktansvärt! Vad trodde jag innan egentligen? Ja inte att det gick till på detta viset i alla fall! Sedan dess har jag inte och tänker aldrig mer köpa dun. Egentligen känns det ganska hemskt att bära dun. Men vad göra? Dess utom var den jackan inte något billigt köp...

Hur mår mina läsare en dag som denna då? Känner ni också höstkylan lika väl som jag? Och tack för er alla osm läser min blogg också! Läsarantalet har ökat ännu en liten aning och jag blir glad för varje ökning! Tack!


Jag en kall, blöt och snöig vinterdag förra
året på väg hem från skolan.



Kommentarer
Postat av: Fru F

Såg att du hade skrivit en kommentar om Svininfluensan i någon blogg! Jag försöker skriva till alla jag ser som skriver något om att de är rädd för den.

Svininfluensan är verkligen INTE farlig för en person som inte har några andra sjukdomar innan.

Läs på min blogg och scrolla ner en bit så har jag skrivit ett långt inlägg om just den, all fakta kommer ifrån en läkare på Karolinska´s infektions avdelning.

Läs där så hoppas jag att du inte är rädd något mer!



--------------------------------------------



I går fick jag veta att min tumörer är elakartade och att det är 50 % chans att jag klarar mig!

Läs mer om det här: nuvilljag.blogg.se

2009-09-30 @ 15:40:58
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Postat av: Elin Andersson

HEJ SABRINE!

din blogg är jätte fin.

Och jag tkr de också ska bli mysigt med vinter. Jag hoppas på mer snö o mindre slask i år bara! ;o

Kram!

2009-09-30 @ 18:17:37
URL: http://ElinAnderssonnn.devote.se
Postat av: frika

snyggingen på bilden:D

2009-10-01 @ 20:05:18
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0