Jag listar och fäller åsikter om storbloggarna!





Okej okej. Jag har också åsikter om storbloggarna! Här kommer min lista... Och ja, det är bara jag som listar och det är bara jag som tycker här...



Kissie
Kissie som numera vunnit Sverigest mesta läsare skriver helt klart Sveriges kaxigaste blogg! Egentligen är hela blonda bunten samma skrot och korn känns det som (bloggandet och sättet att skriva menar jag då). Jag menar kolla Paow, Dessie, Amandavardet och alla dessa... Alla härmar alla. Jag försöker inte att nervärdera någon men hallå! Var lite orginell, var egen. Och ärligt talat, är det verkligen värt allt att vinna läsare genom att provocera!? Jag är trött på jag-är-snyggast-i-världen-och-sveriges-bästa-bloggare-för-ni-är-inte-lika-snygg-som-jag-stilen eller ni-hatar-att-ni-älskar-mig. 
Kissies syfte tror jag är att provocera för det är så hon vinner sina läsare och sina kommentarer. Och vilka är det som läser hennes blogg? Jo de flesta är de som inte tycker om henne! Kolla kommentarerna och bedöm. Men de är ju dem som Alexandra, "Kissie" lever på! Så varför är hon inte nöjd? Hmm.. Men att bli känd p.g.a sitt lilla barbie-skal? Visst att hon startade uggs-trenden! Haha bullshit! Lilla gumman, tänker man då. Vadå höga tankar om sig själv? Som om hela USA också läser hennes blogg?
Eller "Blondinbella! Att hon kan tillåta sig själv att se ut som hon gör!". Herregud Kissie... Undrar vem som är värst i så fall... Hennes vackra, sunda utseende eller du som inte ens ser ut som dig själv? Nej men är det ens lagligt att sno en bild på någon och sedan måla ett gristryne för näsan och rita grisöron och knorr och kalla personen för gris? 
         Eller hennes inlägg om krulligt hår... "Asså jag hatar krulligt hår, det är bara feminister och lesbiska som har det!". Ehm jo såklart att jag är, speciellt lesbisk! Haha gud-.- Men erkänn att hennes korkade inlägg ändå är rätt underhållande? Det är ju kul för henne att hon har hittat sitt sätt att leva av i alla fall. Men jag är inte det minsta avundsjuk, jag skulle inte byta bort mitt liv och min blogg mot hennes för allt i världen och det håller jag fast vid.



Blondinbella
Oja, Isabella Löwengrip är den bloggerska som enligt mig alltid kommer att vara veteranen, drottningen, proffset! Jag har alltid tyckt om hennes åsikter och hållt med (för det mesta, inte allt) och hon skriver proffsigt. Hon har i alla fall något innanför skallbenet och är smart, framgångsrik, drivande och en förebild för många! Hon är en bra förebild, ingen barbie som springer runt och leker och provocerar. Yeah! Go Blondinbella säger jag bara! Hon kommer alltid att vara bloggdrottningen vad än alla barbier säger;) Bra tjej det där!



Amandavardet
Altså shit vart är mänskigheten på väg?, tänkte jag första gången jag såg hennes videoinlägg. Driver hon eller? Man kan väl inte vara så egotrippad och så korkad i verkligheten, på riktigt? För då måste man ju ha något som inte står rätt till i skallen? Eller? Snälla små fina flickor, vill ni verkligen framstå som korkade? Hon måste ju definitivt vilja framstå som en korkad fjortis, helt klart. Men jag tror inte att det är hennes rätta jag. Tragiskt eller bara kul?



Kenza
Hon ska hyllas! För en nice blogg, ball, rockigt, hett... Dock kan bloggen bli lite långtråkig ibland. Men vadå? Kenza är lika grym som Blondinbella!:)



Stina Lee
Foki är också en sötingblogg men jag tror att Stina Lees blogg faller mig mer i smaken!

_______________________________________________________________________
Det blev visst bara fyra bloggare att sätta åsikter om. Vad tycker ni om allt?
Men ärligt talat, de bloggar som jag tycker är roligast att följa är de som mina
vänner skriver. De är alla så personliga och det blir ju extra kul när man känner
eller är bekant med personenrna bakom bloggarna. Eller hur? Sedan följer jag
också många med betoning på många mindre bloggar (där jag inte känner 
personen) om allt möjligt som inte så många känner till. Skitkul faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med om att Kissie är bloggvärldens bitch! ;) Kenza är min favorit!

2009-10-06 @ 19:28:18
URL: http://missindependent.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0