Höstregn?

Det regnar, regnar och regnar. Det har regnat i två och en halv timma snart. Usch. Just när jag skulle gå till bussen efter skolan så börjar det ösa ner allt mer. Men höstvädret börjar allt krypa närmare mer och mer. Snart har vi inga soliga 25graders-dagar kvar alls. Utan snart ser varje dag ut som idag. Regnigt och kallt. Och massa löv på marken. Men erkänn, lite smånysigt kan det också vara?:)

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Har in princip varit vaken sedan 02.00 inatt och kunde inte somna om. Vet inte vad det är med mig! Så jag är rätt trött nu men jag är van. Sprang (försenad som jag var) till bussen med mörka ringar under ögonen och var skittrött. Haha. Hur som helst så har vi haft häst hela dagen idag. Körde Minors, gjorde även lite övningar i rundkorallen med honom. På eftermiddagen hade ettorna lagat middag och anordnat kareoke och grejer. Jag gick dit med tjejerna, käkade lite, snackade lite och gick till bussen ganska snart. I regnet.

I morgon är det åter fredag. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Frika

Det är så tråkigt med regn :( man blir så deprimerad =/. . Pussar<3

2009-09-03 @ 18:47:03
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Anna

regn regn o åter regn..de e inte kul men man får krypa upp i soffan med en filt varm choklad och en bra film:) då e de bra att de regnar..:)

2009-09-03 @ 19:42:42
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Sabrine

2009-09-04 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0