Feber ??

Jo rubriken stämmer. Nu har jag fått 38,3 graders feber! Det är fanimej inte sant, när ska dessa sjuklingfasoner ta slut? Men vet ni? Jag skiter i om jag har feber och gör det jag ska så länge det inte stiger till närmare 39 grader. Jag vill inte ligga hemma i sängen igen. Hoppas det bara är idag:)

Hur som helst så har jag arbetat i stallet idag. Alltid lika mysigt och trevliga folk! Det var jag som fixade hela stallet och alla hästarna, Josefine hade lektioner hela dagen (om hon var glad att jag kunde komma och hjälpa henne idag så att det inte skulle vara kalabalik i stallet!) och Kristin red en turridning med en grupp på förmiddagen. Kajsa och Ylva kom förbi en sväng och red två unghästar också:) Det har typ kommit tre nya ungston sedan jag var där sist tror jag. Mysiga sötpållar det där!:)
I morgon kväll drar jag till stallet och rider en lektion om jag inte har för hög feber.

Nej brrh vad min kropp börjar frysa nu. Dags att klä på sig nåt annat än handduk (nydsuchad) och itta på nåt... Hmm plugga kanske?


Vackra Aquarela:)


Söt Fona!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: jo jag antar det... Allt har iaf löst sig nu:) <3

2009-09-27 @ 18:59:24
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: frika

Vad fina hästar :D. . Fint du gjort för emelie hennes header :) <3

2009-09-28 @ 22:03:20
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Nej, har du feber... stackarn! Hoppas att det inte är svininfluensa bara!!!



Hoppas att allt är bra med dig annars??

2009-09-29 @ 16:23:27
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0