Dressyrprov körning

Ohoj jag är tillbaka i skolan igen! Och jag har varit trött idag eftersom att jag har vilat och inte rört mig på en hel vecka! Helt sjukt vad det vänder fort när man blir sjuk eller nåt. Idag hade vi dressyrprovet i körning i skolan. Jag är jättenöjd med mig och Minors. Vi fick bra bedömning och bra poäng!:) "Riktigt bra var det här" blev Anders kommentar i slutet. Wiie! Han blev nog lika öfrvånad som jag eftersom att både han och jag tyckte att jag körde som en kråka tidigare samma dag ute på gräsbanan när vi tränade:)

I morgon ska vi ha prov i precisionskörning (bana med koner och i vissa fall hinder m.m. i körning). Ska bli spännande;) Banan verkar rätt kul! Jag gillar verkligen Minors.


(dålig bild) Minors färdigselad och nästan klar. En tränsning och
en fläta senare så var han färdig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0