Blogg krånglar?

Hejsan underbara fredag! Åh vad jag älskar fredagar! Dem är bäst! :) Jag är nyss hemkommen från skolan. Fick skjuts av Jessicas snälla pappa. I helgen ska jag nog träffa Anna en sväng på Överby, annars inget planerat. Jag ska försöka få mitt rum städat idag också! Det ser förjävligt ut och det får inte hända! Jag som är så pedant av mig när det gäller hem och så. Jag vill gärna ha ordning och välstädat omkring mig! Då mår jag som bäst. Varför låter jag dte lbi såhär stökigt då? Gah! Och har nog inte dammat på jag vet inte hur länge...

Hur som helst så krånglar min blogg! Eller blogg.se över huvud taget egentligen! Inte bara min blogg. När jag loggar in så finns det inget under "nytillkomna objekt" och så ser man ingenting annat än det senaste inlägget på min blogg ibland. Ibland ser man heller inte kommentarerna. Men jag ser att det är så på många andra bloggar också och jag har hört folk med samma problem. Snart får blogg.se fixa till problemen tycker jag!:)

Vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-04 @ 17:06:51
Postat av: jossan

samma på min blogg :/

2009-09-04 @ 17:40:27
URL: http://yuzi.blogg.se/
Postat av: Anna

samma problem hos mig..as störande e de..undra vad som e fel?!:/

2009-09-04 @ 20:07:38
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Frika

Jag har samma problem men om du tycker på kommentarer så kommer dom upp där:P . . Men det är gött störande! Hoppas du får en super helg stumpan.

Pussar på dig<3

2009-09-05 @ 10:30:28
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0