Allmänt vanligt babbel

Min hjärna känns alldeles tom på fantasi och ämnen att blogga om. Det får bli ett tjatinlägg igen. Idag har det inte hänt särskilt mycket. Massa chill och ännu mera chill. Är något uttråkad men har ändå varit så fruktansvärt seg idag. Har träningsvärk sen i torsdags (tror inte att jag satt ner och vilade från dansgolvet en enda gång i torsdags +högklackat) och har haft huvudvärk idag. Tror även att lite av min träningsvärk kommer från ridningen igår. Jag red Othello, ett dressyrpass. Nu har vi påbörjat fälttävlansprojektet i skolan och jag ska rida Otto i 5 veckor. Go häst med mycket gång. Vi fokuserade mest på den korrekta lodräta sitsen, rätt bra ändå. Det är då man verkligen inser och märker vilka ens brister är.

Hur som helst så ska jag upp till Bergahästen i morgon och arbeta lite. Hjälpa dem i stallet och mysa lite med pållarna. Blir nog nice det:)




Jag har förresten känt mig ganska grinig idag. Som en helvetespmsdag fast det inte ens är den tiden i månaden nu. Men alla dagar kan inte vara toppenbra alltid:)

Kommentarer
Postat av: Anna

vi måste ha stalltjänst snart igen du ja o jossan asså:D

2009-09-27 @ 14:25:40
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Anna

Otto är så gooo!

Haha du är inte ensam om att ha pms mitt i månaden när man inte alls ska ha det:P

2009-09-27 @ 18:56:50
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0