Vad är det för fel på mig?

I morse ca 7.30 var jag på magnetröntgen för mitt knä. När jag åker in i tunneln och ligger där i ca 35 min så somnar jag! Stört eller vad? Och jag är ingen person som behöver lugnande för att jag har cellskräck heller... Har liksom ingen cellskräck eller så. Jaja, i alla fall, så gick jag hem efter sjukhusbesöket. Och jag var oerhört trött! Så jag la mig... Vaknade vid 14.00 eftersom att jag ställde klockan på det. Men jag orkade inte ta mig upp och öppna ögonen ens. Så jag somnar ända till 15.00. Altså den här veckan har varit sån här. Att jag har varit så trött. Jag måste nog kolla upp det här. För det är inte normalt. Och mina utslag på halsen får jag väl också kolla upp. Att det alltid ska vara något fel på mig, jag springer jämt till vårdcentralen eller sjukhuset. Haha. Hur som helst så hoppas jag att de ser vad felet är i mitt knä som jag har haft problem med i många år!

Nu ska jag värma lite pasta och käka, är rätt hungrig. Sedan tar jag bussen till stallet. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-19 @ 16:42:48
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Järnbrist?

Mkt vanligt bland tonårs tjejer..

2009-10-19 @ 17:14:25
Postat av: SandraPandra

jag tror vi kan ha samma syndrom, e jämt trött och kan typ somna i flera timmar på vardagarna efter skolan :O ska nog börja äta järntabletter som nån tipsade om xD

2009-10-19 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0