Trött, vilken ovanlighet!

Trots att jag har köpt rekommenderad vitamin och järntillskott mot trötthet på Hälso-kost efter att ha tänkt till lite efter ett anonymt tips på bloggen om att jag kanske hade järnbrist, så är jag ofantligt trött. Idag har hörseln dämpats stundvis och det har ekat i mitt huvud, mina ögonlock vill bara stängas. Och jag tror inte att det har med att jag var ute och festade på krogen igår, nej jag är ständigt trött typ. har det inte gått över efter nästa vecka så får det väl bli vårdcentralen som vanligt eller nåt.

Hur som helst så hade jag i alla fall trevligt igår. Det blev Lipz som sagt. Träffade allt möjligt roligt folk där och hade helsikes ont i fötterna när jag åkte hem. Det tar hårt på fötterna att dansa i högklackat!;) Man går ju inte till krogen för att sitta still! Men klackar gör mig snyggare och vill man vara fin får man lida pin haha.

Ikväll bli det Idol och mer Hello Kitty isglassar! Min nya drog!? Onej, jag får hålla mig till tuggummi och nagellackberoendet. Det är något nyttigare än glass:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Ja eller hur att de e! :) Ja det hade vi verkligen :)

Haha ja ;D Ibland så får man vara de ;)



Asså jag har faktiskt ingen aning om vilket ps jag har :P Jag fattar det inte i vilket fall även om det skulle vara gammalt:P Har liksom inte tålamod till de:P

Jättesnygg header föresten! :) Amanda Bernhed, Carro som gick ur trean i våras syrra :)

Vad jobbigt det måste vara att vara trött hela tiden :S Hoppas det löser sig snart :)

2009-10-30 @ 20:19:10
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt HB borde du kunna kontrollera hos din skolsköterska, då vet du ju sen om det är järn brist som är problemet. Om så är fallet så tror jag att det ska finnas särskillda recept belagda "järn tabletter", om det skulle vara riktigt illa, hade en vän som åt sådana en gång i tiden, men med henne va det så illa att hon somnade på lektioner & allt, hon kunde liksom inte hindra de...

2009-10-31 @ 14:46:02
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

SVAR TILL ANONYM:



Okej tack så jättemycket för dina tips!:) Ska ta tag i saken och kolla upp det. Det är verkligen jobbigt att känna sig trött jämt. :)

2009-10-31 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0