Tjöt

Äntligen funkar blogg.se! Igår kväll fungerade inte websidan blogg.se på min dator i alla fall. Uppdatering igår kväll då; jag hoppade Fabilia på Bergahästen. Gud vilken söt tjej hon är!:) Jag har blivit kär, totalförälskad. Hon är inte riden så mycket i sina dagar och hon är ung (4 år) men hon ställer alltid upp för sin ryttare och vill samarbeta hela tiden! Hon gör alltid sitt bästa och försöker hela tiden. Jättesöt verkligen. Och eftersom att Josefine fyllde år i lörsdags så bjöd hon på daimtårta och saft efter ridpasset, minikalas det gillar vi!:) Köpte ett armband till henne av fina stenar som jag hoppas hon tyckte om. Små söta paket, det gillar vi också!:)  

Idag har jag varit i skolan. Haft samhällskunskap och historia. Fick tillbaka mitt histoiaprov och fick VG på det så jag är nöjd. Jag kom hem för en liten stund sedan, ska strax käka nudlar och fixa saker som jag har att göra. Har hur mycket som helst att göra! Gah!

Nej vet ni, i morse var det typ 1 minusgrad! Kallt! Frös som en tok.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Annapannakvarskaft

GRATTIS!!!!! Fan vad grym du är tjejen!! Du är grym med eller utan VGn, men grattis i alla fall ;) Love U ! Kram

2009-10-13 @ 20:16:01
URL: http://skopglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0