Skolan och babbel...

Förlåt för dålig uppdatering och att jag inte skrev igår. Som sagt så följde jag med Antonia hem till hennes gård igår kväll efter skolan och sov över där till idag. Mysigt:)

Men jag har väl inget speciellt att blogga om igår, var i skolan på dagen och red två pass på Othello som var min ridhäst på fälttävlansprojektet fram till idag. Dressyrpass på förmiddagen och en lättare banhoppning på eftermiddagen. Idag så hoppade vi terränghinder utomhus och gjorde upp en bana runt skolan. Det var asnice:) Idag hade vi verkligen roligt när vi red, hela gruppen. Jag red Cherokee och har nu bytt häst och ska rida honom på fälttävlansprovet. Kemin stämmer bättre med Cherokee och jag trivs jättebra med honom:) Han är asgo att hoppa också även om han är trög då och då. Nice pålle tycker jag. Speciellt som idag när han verkligen tyckte att det var kul. Det lilla räcket tyckte han var extra roligt att hoppa;)

Gud vad jag babblar! Jag kom hem för en liten stund sedan. Somnade gott på bussen från Nuntorp precis innan det var dags att kliva av i Vänersborg för bussbyte (Det var förresten en volvo som hade lyckats köra ner i ån utanför Nuntorp också, räddningstjänst var på plats. Hur lyckas man med det? Bilen låg så fint där såg jag från fönsterrutan där jag satt på bussen som jag just hade klivit på), typiskt.

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen efter att ha kollat mailen och facebook. Vi hörs!:)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej:) tack för ditt inlägg på min blogg:) jag ska satsa allt:) var han trevlig att rida skäcken??:D roligt att hoppa naturhinder??

2009-10-09 @ 19:10:47
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0