Sjukling partajar

Hejsan svejsan!
Min förkylning börjar arta sig, jag är friskare! yey!:D Utekvällen igår kanske gjorde susen i stället?
Hur som helst så tvingade Emelie med mig ut igår kväll trots att jag var sjuk och hade tänkt stanna hemma i stället. Jo jag tänkte ställa in kvällen och ligga hemma och plugga, dricka te och försöka bli frisk i stället, men det fick bli Lipz ändå;) Det var lite förfest i Vänersborg, sedan åkte vi till Trollhättan och gick på Lipz. Galen kväll, men nu ska jag nog inte gå ut på ett tag. Nästa vecka får det bli en krogfri vecka tror jag. Lite dumt att gå ut igår tror jag, men det var kul! Förra veckan var jag duktig och åkte till skolan tidigt på morgonen dagen efter (jag brukar sköta mig såklart!) men idag gick det bara inte. Eller det hade kunnat gå men jag var helt död i morse. Inte bra! Jag tycker att det är dumt att Lipz har 18-årsgräns på torsdagar och så har de stängt på fredagar! Helt sjukt. Det är deras fel att halva Trollhättan och Vänersborgs ungdomar har frånvaro i skolan på fredagar;) Haha nej, såklart så får väl varje person ta ansvar för sina egna handlingar och vad man gör på kvällarna men det finns ju inget annat någon annan dag? Och man förtjänar väl att ha lite kul och tänka på annat än måsten och skolgång nån kväll i veckan? Det tycker i alla fall jag!

Idag ska jag plugga och städa. I helgen kommer Felicia och Amanda hit<3 Sjukt saknade människor!


Partyglad och förkyld Sabrine:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0