PartySabrine igen.

Hej bloggläsare!
Har nyss målat naglarna, och håller på att fixa i ordning mig. Det blir till att partaja på Lipz ikväll:) Synd att inte kära Anna följde med bara<3 Men det kommer ju fler dagar:) Ska snart sminka mig och prova ut kläder. Halloweentema men eftersom att jag plötsligt planerade att gå dit så skippar jag en riktig utklädnad;)  Suger på sånt där. Får räcka med nån het make up, svarta naglar och nåt snyggt plagg bara:) Höga klackar tar vi tummen upp för också! Nu är Sabbe på partyhumör igen. Dags att värma upp med en öl?:)

Jag har förresten påbörjat en ny header till bloggen:) Dags för förnying känner jag. Den är nästan klar så förhoppningsvis kommer den upp i morgon eller på lördag.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja det var riktigt nice! kommer lägga ut bilder under dagen hoppas jag :)



Okey, ja verkligen, urhärlig bild :)



Jag vill också göra en ny header! Måste bara lära mig ps först ;) Eller så skickar jag bilder åsånt till henne som gjort mina föregående headers ;D

2009-10-30 @ 13:33:08
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0