Några rader

Skriver några rader. Får ju passa på nu, för i morgon lär jag ju inte hinna. Och när jag är på Flyinge nere i skåne så lär jag ju inte ha tillgång till dator och mobilbloggandet bara krånglar! Sist gång funkade det inte alls och jag orkar verkligen inte krångla med det nu:)

Har nyss tvättat bort sminket, smörjt ansiktet med världens bästa creme från L´Oreal, och en annan mycket mjukgörande från Nivea som jag använder på halsen just nu. Upptäckte några röda utslag som kliar i morse. Tror att det är torrhet, jag hoppas inte att det var någon liten allergisk reaktion på någonting!

Målade om mina naglar nyss också. Jag har blivit beroende av både nagellack och tuggimmu nu! Kan nästan inte gå ut utan nagellack för då känns det så otroligt naket! Hur töntigt är inte det? i-landsproblem?

Nej hörrni, klockan går. Ska upp vid 5-5.30 i morgon bitti så det är väl dags att avsluta inlägget. Vi hörs på fredag kväll, och då blir det säkert en bildbomb på snygga unghästar, gänget, middagen o.s.v... :) Ha det!


Jag bjuder på en bild när jag småskutteliskuttar Cherokee:) Lite småfult sådär.


En till kan ni få:) För missnöjd med min sits där, man kan ju inte visa det hur som helst;)
Lite uppvärmning och skutt var det här!

Kommentarer
Postat av: Anna

naaa va söttt:) vill se mer bilder ju:D hoppas du får så trevligt på Flyinge:D

2009-10-15 @ 10:00:16
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0