Läsvärd blogg!

situationafrika.blogg.se 

Ni kanske kommer ihåg mitt inlägg om Madonnas dokumentär (I am because we are) om situationen i Malawi, Afrika. Och budskapet "I am because we are". Fick en kommentar av denna tjej som hade startat denna blogg .
Den här bloggen fångade mitt intresse direkt och jag hoppas att det går bra för den här bloggerskan! Mycket läsvärd blogg om barnen i Malawi och att du faktiskt kan engagera dig. Jag menar, det finns ju lösningar, det finns idéer. Det som saknas är pengar. Det är fruktansvärt hur det ser ut i världen idag, hur det kan få vara såhär. Alla är vi människor och vi andas samma luft, lever på samma planet och vårat blod har samma färg! Världssituationen är oacceptabel. Situationen i Afrika är fruktansvärd, hur kan verkligheten se ut såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0