Kladdkaka

Calle är absolut min favorit i Idol!:) Fan vad grym han är! Sedan är ju Karolina, Reza och Tove asballa också:)
Sitter hemma och har kikat Idol med kladdkaka och grejer. Andra gången jag käkar kladdkaka idag. Det känns sådär lagomt nyttigt hehe. Antonia bakade och hade med sig det till fredagsfikat i skolan och syrran bakade det nu ikväll. Har käkat tacos också. En riktig innesittarkväll hemma. Behöver lugn och ro ikväll tror jag. Är trött och slö.

I morgon ska jag nog försöka bege mig ner till Överby och kika på lite grejer som ska inhandlas. Sedan blir det plugg. Tråkigt som in i helvete och jäkla nördigt att sitta och plugga på en lördag men vad ska jag göra när jag inte kan komma ikapp på något annat sätt?

Puss.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

min också!! jag älskar verkligen calle, helt underbar är han. älskar hans stil, röst och allt!!

2009-10-11 @ 14:46:27
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Matilda

nejnej, Tove är grymmast ;D;D ALLA kategorier! :D

2009-10-13 @ 22:34:48
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0