Inget internet

Hejsan! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men just nu håller vi på att byta operatör hemma för bredband och telefoni så det blev något krångel så att jag inte har internet hemma förrens på måndag. Just nu befinner jag mig på skolan, har fått låna min klasskamrats dator. Jag har stalltjänst hela helgen (ingår i utbildningen) och måste bo här för att det blir för långt för att pendla med våra arbetstider.

Jag tänkte inte skriva så mycket mer idag, är rätt trött och ska snart käka. De senaste dagarna har det inte hänt så mycket mer än att ha varit i skolan och gjort massa prov. Vissa gick bra, andra mindre bra. Dressyrprovet på Cherokee gick åt helvete. Men man kan inte göra bra ifrån sig alltid:) I tisdags var jag hos Anna och hade filmkväll, mycket mys<3 :) Nej nu ska vi gå och käka lite.

Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0