I´m back

Äntligen har jag internet hemma! Gud så jag har längtat, blir nästan tokig utan internet.
P.g.a allt detta så har jag ju inte kunnat uppdatera min blogg på ett tag. I helgen var jag på skolan och gjorde stalltjänst. Pissregn hela helgen. Fyfan för det. Men ändå så gav sig jag och Anna-Stina ut på skogsvägarna med varsinn häst både lördag och söndag. Men skogsrundor är alltid mysigt:) På lördagen red jag Cherokee och söndagen Triton.
Hur som helst så slapp jag ta kvällsfodringen söndag kväll så jag kunde sticka hem rätt tidigt i söndags. Och det var skönt att komma hem! Nu har jag ju höstlov och grejer:) Inte för att jag kommer undan det här med måste-plugga men ändå.

Igår var jag på Bergahästen och red Dudo. Jag var inte mentalt förberedd på det men sån tur är så är han ju nästan som en normal häst att rida nu(när han var ny för ca ett år sen så var han väl nästan oridbar?) :) Gillade honom väldigt mycket. Mjuk och avslappnad när han inte bråkade eller blev rädd för duvorna, lätt att få i form och mysig på många sätt och vis. Jag tror att denna häst har väldigt dåligt självöfrtroende. Men han är vacker.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska till sjukhuset senare och vaccinera mig mot svininfluensan. Vet egentligen inte vad jag ska tycka om vaccinationerna men jag gör det ändå, är ju ändå i riskgruppen liksom. Jag hoppas att det inte finns några gömda biverkningar som träder fram om några månader, som gör halva Sverige sjuka för det eller något. Haha.

Och äntligen kan jag börja uppdatera bloggen som vanligt igen!


Dudo.

Kommentarer
Postat av: Anna

Dudo, välkommen i gilla/älska Dudo klubben:D

2009-10-27 @ 13:53:09
URL: http://ms
Postat av: Anonym

Sv: hon hälsar tack! ;D

2009-10-27 @ 20:23:37
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: hon hälsar tack! ;D

2009-10-27 @ 20:23:55
Postat av: Matilda

Tackar snyggoSabbe :D

Fin bild!! :)

2009-10-28 @ 17:49:59
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0