Åtgärder och knepigheter.

Tills vidare så får min blogg se ut som den gör. Tråkig med bara vitt överallt. Jag tyckte att den var jättesnygg innan och allt såg normalt ut med en vit wrapper och svart bakgrund -I min webbläsare ja! När jag fick se hur min blogg såg ut i andra webbläsare så fick jag nästan en chock. Den såg ju helt opropertionerlig och jättekonstig ut så fick ändra hela bakgrunden till jag kommer på nåt bättre. Jag har suttit i ett par timmar nu och öppnat en annan webbläsare på min dator för att försöka rätta till problemen så att min blogg kan se normal ut i alla webbläsare. Men det sket sig så det fick bli såhär nu. Vilken tur att jag har både firefox och explorer på min dator!

Så förlåt alla ni med firefox och andra webbläsare som har fått stått ut med en görknepig blogg på sistone, haha! Inget jag visste om faktiskt. Men nu ser den väl lite normal ut i alla fall? Eller är det något som ser konstigt ut på din dator? kommentera och hjälp mig gärna! Jag vill ju att bloggen ska se normal ut i alla webbläsare.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bloggen blev skitsnygg ju! Ser inte konstig u nånstans :)



Tack för senast förresten ;D <3

2009-10-31 @ 14:49:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

men denna design va la snygg:D du vi får ha taco kväll med hur man gör design till bloggen:D

2009-10-31 @ 17:51:22
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0