Yes

Jag är ledsen för att min blogg har blvit så tråkig. Jag ska försöka att liva upp den lite. Men just nu känns mitt liv ungefär lika tråkigt. Men inte länge till:) Min dag idag har i alla fall varit bra. Min supersöta, übersnälla vän Emelie skjutsade mig till skolan som vanligt. Sedan blev vi klara med våra arbeten så tidigt så vi och Paulina drog till donken för lunch och sedan blev de sugna på godis. Sedan slutade den lilla tripen med hemskjutsningar och punka;)

Nu är jag hemma. Jag ska slutföra ett arbete tänkte jag. Och fixa lite saker. I morgon kommer det 85 st åttor och nior till skolan på informationsdag och vår lilla klass får ta hand om allt på hästlinjen utan alla lärare, då de är sjuka allihop. Den enda som inte är sjuk åker iväg till Skåne ikväll för att gå på kurs och blir borta hela dagen i morgon! Nej men vi är inte alls dissade av våra lärare eller så...
Hur som helst så ska jag och 3-4 andra tjejer rida och visa hästarna i typ 2 timmar, två ska köra trav och någon ska ev. longera någon häst. Så det blir nog bra. Det finns ju faktiskt tre paoelever i stallet också så jag hoppas att det kan underlätta något!:)

Jag bloggar mer sen om jag hinner.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0