Tappskokurs med döda hästben





Jag är inte på mitt bästa humör just nu. Så det blir inget bra inlägg. Vill bara resa bort och inte komma tillbaka på länge.

Idag i skolan har vi haft tappskokurs och börjat lära oss att verka och slå på en sko. Självklart tränade vi på avkapade hästben hämtade från slakteriet. Inte så fräscht med senor som hänger och blod som rinner när det har tinat upptill men det är i alla fall väldigt lärorikt. Tur att jag satte på dubbla plastpåsar på mitt hästben haha! Och jag måste bara säga att jag tror att jag aldrig kommer att våga mig på det här på en levande häst efter kursens avslut. Det var skitsvårt att verka en hov!
         Jag red Cherokee på förmiddagen också och jag var helt slut efteråt, jag tror att jag håller på att bli sjuk. Usch och fy. I morgon är jag ledig, äntligen! Jag har längtat efter den dagen hela veckan. Ja, jag har bara gått till skolan i två dagar den här veckan men jag har blivit så bortskämd sedan förra schemaperioden då jag bara gick i skolan 3 dagar i veckan.. nu går jag ju hela 4 dagar! Vad många "jag" det blev haha.

Nej hörrni vi hörs:* Ursäkta för en dålig blogg.

Och megastort Grattis till min underbart fina vän Anna som fyller 18 år idag!<3 Hurra!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0