Studentmössa,jullängtan&snö!

Åh det snöar ute! Vad mysigt. Fast det är svinkallt.
Och jag längtar till julen! Det är så olikt mig som det kan vara. Jag vill ha julledigheten, bakade pepparkakor, julgran och massa snö ute! Mys, mys, mys! Och det närmar sig.

Idag red jag nordsvensken Emil i skolan. Gud så fin han var till slut! Och jag kan säga att hela hans kirunapäls var neddränkt i svett efter ridpasset. Han är faktiskt duktig den hästen trots att han är såpass lite utbildad!

Hur som helst så beställde vi våra studentmössor idag också! Självklart skulle alla ha likadana mössor och givetvis så fick det bli den dyraste med pärla, guldrand, strass, äkta läder, sammet med mönster och brodyr i guld och glitter också!:) Hihi NP3H ska ha det mest exklusiva!:) Det fick bli ett champagneglas med sitt namn på glaset, tröjor och sånt också såklart! Man tar bara studenten en gång i sitt liv. Då ska det vara.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Studenten kommer bli AWESOME! :D

2009-11-13 @ 22:09:21
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nöjdmed allt vi beställde!!:D

2009-11-15 @ 22:10:12
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha våran klass beställde också dom mössorna;)

2009-11-18 @ 23:17:25
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0