Söndagsångest?

Söndagar altså. Den där jobbiga söndagskänslan med en nypa ångest och lite obehag som jag bloggade om för ett tag sen gnager inom mig. Speciellt nu när det är lovets sista dag också. Har jag pluggat ikapp mig som jag borde på lovet? Skulle inte tro det. I stället har jag varit lat, lite grinig i veckan och bara lagt det åt sidan. Fy på mig!

Men snart ska jag bota söndagsångesten med prinsesstårta. Och vilken tur att det bara är söndag en gång i veckan! :) Jag, syrran och mamma tänkte gå ut och fika på Mejeriet i Trollhättan förut men så hade de inte ens öppet på söndagar. Hur skamligt tråkigt, dåligt är inte det? Varför är det bara pizzerior och thailändska restauranger som har öppet på söndagar här i Trollhättan? De caféer som har söndagsöppet stänger typ vid 4. Buuh!

I morgon blir det skola. Börjar hästlektionerna efter lunch men har stalltjänst halva dagen i morgon så jag får ändå åka tidigt. Men vad gör det?:) Efter skolan åker jag i alla fall till Bergahästen och rider. Tror att Anna hänger på också för att kika.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ja det hade ju lätt vart mycket bättre att bygga Ullevi utanför stan! nu kan ju inte vanliga människor vara inne i stan när de e såna här grejjer utan att riskera livet typ :S

Och grymt tråkigt att AIK vann föresten!!

2009-11-02 @ 15:49:00
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag HATAR söndagar. har ont i magen hela dagen :( blää för skolan

2009-11-02 @ 17:34:08
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0