Skoltrött

Jo jag lever!
Och jag är ofantligt skoltrött. Och varför, när jag vet att jag har tusen arbeten efter mig, gör jag ingenting? Varför? Jo för att det är så fruktansvärt tråkigt! Jag lipar snart över att jag inte orkar med skolan snart. I morgon är det upp tidigt som gäller igen, KILL ME!

Nej nu ska jag sluta klaga. Vilken tur att jag snart tar studenten då! April liksom!:) Idag började jag sent. Hade exteriörbedömning i två timmar, sedan fick vi sluta. Alla hästlärare är typ sjuka. Vi fick rida lite hästar om vi ville men jag kände att det var skönare att åka hem i stället! Så jag och Emelie (som har körkort och bil den jäveln) åkte och mockade åt hennes häst (eller jag stod snarare vid sidan om och njöt av att kolla på när hon jobbade haha), sedan köpte vi mat på donken och så skjutsade hon hem mig därefter. Skitbra att jag hann hem innan stallet på kvällen, vilket jag inte skulle hunnit om vi hade slutat skolan normaltid. På kvällen red jag Dudo och jisses så bra det gick! Han var så fin så, även om han var mer spänd idag. Både jag och Dudo var trötta efter passet. Jag känner att jag får bättre och bättre kontakt med honom för varje gång. Och jag älskar honom, jag har kärat ner mig helt och hållet! Typiskt.

Nej vet ni, jag ska snart gå och lägga mig och drömma om en lång semester på en ö i medelhavet eller något sådant.


Jag vill vara här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så bra att du lever:D Jag skulle också bara vilja åka iväg nu med det samma, var som helst så jag slipper allt som har med skola och hemmet att göra..kan vi inte bara dra någon stans?!:)

Vi får snart hitta på något, en tacokväll eller något:D det vore mysigt..

2009-11-17 @ 09:53:30
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0