Natti

Tjenare!
Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg och hälsa er godnatt:) Idag har det bara varit en slappardag med fika och fixande.

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg och att ni inte är alltför deprimerade inför den nya arbets/skolveckan!:) Bit ihop alla skol och arbetströtta! Vilken tur att det är helg varje vecka. Och grattis till alla pappor på fars dag:) 

I morgon börjar jag efter lunch. Skönt! Direkt efter skolan sticker jag till stallet och rider på kvällen. Full rulle igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

glöm inte the present:D:D:D:D

2009-11-09 @ 09:00:18
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0