Måndag med regn.

Igår kunde jag inte blogga p.g.a att internet bara la av på kvällen. Sorry.
Idag har det inte hänt så värst mycket. Jag har varit i skolan, sen stallet och ridit. Diplomatico är nice:) Han var väldigt trevlig. Jag har bara ridit han en gång innan så jag känner inte honom så väl än. Men han verkar vara en häst som tilltalar mig väldigt faktiskt. Som den försäljningshäst han är, så kan väl någon av er köpa han åt mig?:)

Jag vill ha sol igen! Det var sol i lördags och det var typ den enda gången på hur länge som helst! Säkert en månad. man blir så trött och deppig. Det är nog sant det jag läste i en artikel. Ny forskning visar ju på att det är lika farligt som rökning att inte få D-vitamin och att leva här uppe i mörka, kalla norden. Och D-vitaminet får vi ju genom solen, mitt i sommaren ett par månader om året kanske. På våren får vi egentligen inte tillräckligt med D-vitamin via solen läste jag. Därför tänker jag börja köpa D-vitamintillskott också! Nu dricker jag blutsaft varje morgon för att bli piggare.

Nej hörni, vi hörs på facebook eller i morgon här på bloggen!:)
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0