Lite uppdatering

Och åter igen så hann jag inte blogga igår. Eller jag skulle hunnit om jag orkade. Var extremt trött så jag somnade i stället, rätt tidigt. Men jag tror inte att det hände nåt så, för er, intressant igår. Jag var i skolan, red Emil på Stellans lektion (och ja, han kan faktiskt svänga åt olika håll nu HAHA), hade historiaprov, åkte till Bergahästen och red Minerva på en lektion (bockelibock), åkte hem och käkade oxfilé med potatis och sås framför Idol med familjen. Sedan slängde jag mig bokstavligt talat ner i min varma, mjuka, stora, supersköna säng och somnade. Efter att jag såg den där nya serien som går 23.00 på tv4 på fredagar. Jag har glömt namnet. Men gud så bra! Lika bra som Prison break, och då är den bra.

Idag har jag varit och jobbat i stallet hela dagen. Jag måste bara berätta hur otroligt glad jag blev ända från hjärtat när Levitona kom tillbaka till Bergahästen i veckan! Hon såldes till ett stuteri för att betäckas och så skulle Bergahästen ev. köpa Levitonas stoföl om det blev ett. Men olyckligtvis nog så dog hingsten hon skulle betäckas med. Jag vet dock inte om det är anledningen till att Levitona kom tillbaka men det låter så på andra när jag frågar så nu antar jag det haha.

Ikväll blir det nog hemmakväll igen. Jag är trött och har faktiskt lust att bara stanna hemma och kolla på film eller nåt.

Och grattis till min söta mamma som fyller år idag:)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis :)

2009-11-07 @ 18:40:11
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis till henne :)



Sv: Ja eller hur! :)

2009-11-07 @ 20:47:31
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0