Helgen

Förlåt för en mycket ouppdaterad helg. Jag har inte haft tid!
Igår kväll träffades vi alla stallmänniskor på Teatergränd och käkade god middag tillsammans. Det beställdes vin, cider och drinkar också. Jag hade jättetrevligt och det var bara roligt folk med!:) Tyvärr glömde jag min kamera. Jag får se om jag kan fixa lite bilder från annat håll. Efteråt drog vi ett litet gäng till Trollhättan för att gå vidare till någon annan krog men det slutade med misslyckande och att jag och några andra åkte hem tidigt. Jag ångrar faktiskt att jag inte stannade hela kvällen på Teatergränd med de som var kvar där:) Det kanske var lika bra att det inte blev någon alltför sen utekväll å andra sidan, då jag skulle upp 6.00 idag och jobba i stallet:)

Som sagt så klev jag upp tidigare än solen för att åka till stallet och arbeta. Det har varit en rörig dag och dagen bara sprang iväg! Stallet blev inte klart förrens på eftermiddagen och det tack vare Sandra som kom och hjälpte oss med allt! Elever dök inte upp på sina uteritter och jag vet inte allt. Det blir ju så dumt med hästplaneringen då. Så därför fick jag rida ut lite extra på morgonen bara för det. Det är ju så bra och viktigt för hästarna att de kommer ut varje vecka. Det prioriteras högt på Bergahästen och det är ju kanonbra för att få dessa trivsamma hästar som mår så prima och är så fina och trevliga! Nåja, det är i alla fall alltid lika mysigt att arbeta med dessa underbara djur:)

När jag kom hem fick jag också reda på att jag och familjen var bortbjudna på 41-årskalas hos goda vänner till familjen så det var bara att kasta sig in i duschen och skynda sig.

I morgon är det åter måndag. Åter ny vecka. Och åter nya händelser i vardagen. Om det blir samma gamla tråkiga händelser eller om det sker något oväntat, det återstår att se. Jag tänker ta dagarna som de kommer och må bra den här veckan vilket som!


Francesa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0