Good!

Jag fick världens sötaste komplimang av en tjej på skolan som läser första året på bussen förut.
        - Jag ska hälsa från C, hon pratar alltid så bra om dig! Hon säger alltid att du är så fin och så. Och altså jag tycker också att du är vacker. Jag tycker verkligen det. Om det är någon som jag skulle vilja se ut som, för utom Julia Roberts, så är det du. Jag tycker verkligen det.

Hur gulligt är inte det? Såna komplimanger lägger man verkligen på minnet. Tänk om vi gav varandra komplimanger i vardagen i stället för att vara nonchalanta och ignorerande med bitchblickar mot varandra? Komplimanger får folk att må bättre!

Jag har kommit igång med pluggandet igen. Jag har legat i en svacka ett tag och inte haft orken. men idag bestämde jag mig. Jag är pepp inför allt nu. Jag ska börja mitt nya liv. Igen. Haha. I alla fall så har jag pluggat i några timmar nu och vet ni vad? Det känns BRA efteråt! Nu hoppas jag på att få minst VG på historiaprovet i morgon som jag fick på förra provet.
På tal om mitt nya liv så har jag gått ner lite i vikt på sistone så nu är jag extra pepp på att engagera mig;) Jag har inte direkt ansträngt mig något så tänk vad bra det blir om jag anstränger mig och lever på kaninmat och soppa och tränar lite mer? Dess utom kommer jag ju att slita lite i stallet mer=bra! Haha. Allt slit är bra för mig!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan fortsätta plugga. Jag har blivit duktig igen. Och jag tänker nå mina livsmål i framtiden. Jag har bestämt mig på riktigt nu och jag har en riktlinje att följa nu. Jag vet vad jag ska sträva efter och vad jag behöver göra. Till att börja med. Även om slutresultatet av ett livsmål kanske inte kommer att bli som man hade tänkt sig från första början, så ska man ändå kämpa för det man vill:) Livet är fullt av överraskningar och de överraskningarna kan vara något lika bra eller bättre än det man hade tänkt som resultat. Det vet man aldrig. Vem gillar inte överraskningar?:)

Idag var jag på sjukhuset. Jag väntar fortfarande på besked på några prover. Efter sjukhusbesöket åkte jag till skolan och hade religion i en timme, sedan åkte jag direkt till stan och shoppade lite grann. Hihi:) Älskar små söta saker. Speciellt till andra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att du är så posetiv :D

Och ja, man borde verkligen ge varandra fler komplimanger alltså! Gud vad gullig tjej på bussen :D

2009-11-06 @ 15:28:15
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Söt etta!

Vet du?! Jag var ju på röntgen på Näl idag, o medans jag låg inne så såg mamma en kille som röntgades som hade handfängsel som satt fast i bältet och han hade tre vakter med sig :O Läskigt!

2009-11-06 @ 21:17:15
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: Sandra

En sjujädrans bra komplimang! Stämmer VERKLIGEN!



Skönt att du kommit igång med plugget, skulle jag oxå behöva :P



Och kul med shoppingen :)



Du är bäst.

(L)

2009-11-06 @ 23:06:37
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch vad läskigt det med killen Anna skrev om :S



Ja det tycker jag också :)

Puss

2009-11-07 @ 18:16:15
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0