Dagens...


...Rött hår!
Jag har kärat ner mig i rött hår. Det där riktigt röda håret.
Jag tycker att rött hår är bland det finaste som finns och jag
önskar att jag vore rödhårig. Färgat eller naturligt, love it!
Älskar också alla rödbruna nyanser! Undrar hur jag skulle
passa i rödbrunt? Det skulle nog inte vara lika snyggt med
rött, rött hår på mig. Vilket jag önskar att det var. Jag har
faktiskt haft en röd nyans i mitt hår för längesen. Lite snyggt
var det faktiskt:) Det blev faktiskt snyggare än jag trodde!
Nej men, åh ni som har naturligt rött hår och  färgar det hela
tiden, sluta färga det!:) Behåll erat fina, röda hår, jag tycker
att det är så vackert(A) Thihi.
Vackert!
Lika vackert!



Regn!
Det regnar varje dag in princip. Det har varit 2 soliga
dagar på snart 2 månader tror jag. Man blir så trött.
Jag är avundsjuk på min söta mormor som reser till
Australien just nu där det nog är mycket finare! Härligt!
Här regnar det verkligen hela tiden! Usch! Regn är mys-
igt ibland men inte varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

alltså samma här gumman. Borås är ju känt som Sveriges regnigaste stad ;) Vet du vad det helt seriöst står i vår tidning:

"regn och mulet som vanligt" hahahah det är faktiskt sant!

2009-11-26 @ 19:06:32
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jaa, ska dit och jobba i ett eller två år efter studenten :D LÄÄÄNGTAR



hahaha, men du har rätt. det är faktiskt tragiskt HAHAHAH xD

2009-11-26 @ 20:07:20
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Anna

Om du gillar rött så kommer du ÄLSKA Victoria's hår i New Moon;)

2009-11-27 @ 23:20:02
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0