Utrensning hemma

Hejsan allihopa:)
Sitter här nyduschad och tänkte rensa ut mitt rum helt och hållet snart. Tänkte egentligen göra det nu men jag hamnade här i stället... Till min stora förvåning såg jag att jag hade fått en kommentar som var himla kul att läsa, om Abandonado! Jag har svarat på kommentaren med en egen kommentar på samma inlägg "Ledig" till dig som kommenterat;)

Hur som helst så har jag lust att bara fixa saker här hemma idag. Rensa rummet, tvätta, städa, plugga lite, hjälpa till i trädgården, bara ha en fixa-hemma-dag. Vad har tagit åt mig? Börjar jag bli gammal? Är jag en tråkmåns? Jag tycker i alla fall att det ska bli skönt att ha alla de där sakerna gjorda sedan. Står ju inte ut med att leva i en enda stor röra. Mitt rum är en enda stor röra just nu. Och vad jag längtar till vi har flyttat, så att jag kan möblera i mitt rum och inreda! Så att jag kan köpa nya gardiner, nya kuddar... Sånt där älskar jag:) Inredning. Om jag inte ska jobba med hästar i framtiden så skulle jag nog vilja jobba med inredning och design. När jag var liten ritade jag nästan jämt rum, hus inifrån och t.o.m kläder, thihi.

Nej nu får jag dra mig, ska fixa lite saker.


Jag har stor lust att åka till Ikea och bara få välja och
vraka bland prylar till rummet! När jag flyttar hemifrån
blir det garanterat många välja-och-vraka-på-Ikea-rundor.
Billigt, bra och sist men inte minst; snygga prylar/möbler!


Kommentarer
Postat av: Sändra

sv: du e najsig! <3

2009-05-21 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0