Skolan första gången på 1 månad.

Så oplanerat allt är.
Idag var jag på Nuntorp. Ingen hade planerat nånting och inte ens tränat nåt så vi fick planera om hela skiten. Vi hade ingenting verkligen. Och det skulle vara en uppvisning i ridhuset enligt programmet för dagarna. Jag och Jessica var de enda i klassen som kunde hjälpa till i helgen med riduppvisningen så vi och några ettor bara slängde ihop nåt. Kommer bara att visa lite vad vi jobbar med på rid och tömkörningstimmarna. Inget kul alls tycker jag egentligen men det är ju bättre än att inte ha något alls att visa i alla fall. Så jävla dumt att lägga Nuntorpsdagarna precis på helgen efter våran praktik också. Hade det inte lagt så dumt hade man ju kunnat gjort något planerat. Eller om de hade varit smarta så har ju ettorna haft 4 veckor på sig att träna in något bra...

Så idag satt vi upp och tränade i typ 2½ timme. Vi får väl hoppas att hästarna håller sig lugna i morgon;) Bella var lite mesig för dressyrstaketet men det får väl gå som det går helt enkelt. Haha. Ingen reagerade på ljuden och musiken i alla fall, hästarna var coola.

Egentligen har jag ingen större lust att spendera min helg på skolan men nu är det ju liksom för sent att ändra sig;) Så ja... Tack till Lisa som skjutsar mig i morgon (och hem idag efter att ha missat bussen) i alla fall=)

Nu ska jag sova. Är skittrött. Godnatt<3


Gammal bild. Calypso och Rolex=)

Kändes förresten jättekonstigt att vara på skolan igen. Har ju haft praktik i en månad liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: lr hur! :)

2009-05-15 @ 23:45:30
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du vet inte vad som har hänt verkar det som. Eller också vill du inte skriva det här.

Att allt varit oplanerat stämmer i vilket fall inte, även om jag förstår att det kanske verkar så för dig.

Berättar kanske på måndag eller om vi ses imorn.

2009-05-16 @ 22:28:40
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Paulina

Säger som Matilda, du har nog missat en hel del de dagar du varit borta...Vi har slitit som djur jag och Matilda så kom inte och säg att allt var helt oplanerat tack ;)..

2009-05-17 @ 07:21:54
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Paulina: Det de sa till mig var att ingen hade planerat hur de skulle lägga upp någonting på Nuntorpsdagarna. Varken uppgifter i stallet eller i övrigt. Och det var så det verkade, att ingen som var där visste någonting. För oss var i alla fall allt oplanerat. Vad ni har planerat kan ju inte vi veta;) Men här hade inte ens lärarna haft en plan lät det som när de pratade med oss.

2009-05-19 @ 12:30:33
Postat av: Jess

Men seriöst, palla argumentera om att allt är oplanerat? Inför nunnedagarna för oss var det faktist oplanerat, vilket var det du (sabrine) menade, vad ni menade vet väl inte vi? ni säger ju inte direkt så mycket till oss så hur ska vi veta?



planeringen suger. PUNKT SLUT.

orka käfta om detta. finns viktigare saker!

2009-05-20 @ 15:57:22
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0