Ensam fredagskväll

Ibland blir jag så trött på mig själv.


Idag vaknade jag av att syrran väckte mig. Nästan direkt satte vi oss och spelade The sims tillsammans;) Altså shit, det var verkligen längesen jag spelade det. Så underbart kul ibland.

Senare på eftermiddagen så kom världens bästa mormor på besök!:) Hon hjälper oss jättemycket med städning och sånt inför flytten. Hon är alltid bäst<3

Ikväll är jag helt ensam hemma. Och jag tänkte inte göra så mycket åt saken, utan bara vara hemma och slappa med lite tid för mig själv. Tänker plugga lite familjejuridik (samhällskunskap) och kanske fortsätta att göra glart "Liten blir stor"-projektet i häst. Den här tiden behövs verkligen till plugget. Men om någon bekant till mig som läser just nu ändå gärna vill komma hit och göra mig lite sällskap (och plågas genom att tvingas lyssna på hur trött jag är på mig själv och tillvaron) så hindrar jag inte den personen. Bara att slå en signal i så fall, så att jag kan be dig köpa hem lite godis till mig innan.



Min fina syster<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå kan vi inte spela sims nån dag? :o var flera år sen jag spela d sist x) minnen säger jag bara! <3

2009-05-22 @ 23:23:12
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0