Uppdatering

Lite kort uppdatering:

Igår grejade jag mestadels hemma inför flytten. Sedan åkte vi ner, jag, mamma och syrran, till Lilla edet och käkade. Panerad fisk är så underbart gott! Mamma skulle ändå jobba lite extra i baren då de hade en bordsbeställning på typ 15 pers. Jag fick också hoppa in, för att det blev så stressigt för pappa och allihop. I köket bland disken, där stod jag, jag kan ju bli disktant nu haha;) Gick även lite till baren och fick några instruktioner, provade att blanda två drinkar och fick förklaringar på kassan ock sånt då de vill att jag jobbar där så småning om. I baren eller inte, jag ska i alla fall sommarjobba på restaurangen i sommar. Förhoppniongsvis, och så blir det säkert, så jobbar jag extra där i höst också. Finemnag med lite extra pengar!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade sent. Har varit på Överby och köpt mig en bh. Syrran shoppade två stycken och ett najsigt hårband. Resten av dagen blir nog till att planera, plugga och chilla. Kanske borde käka middag också :)


Profilbild.


Dagens...
Hiss: Max lyxshake! - Så underbart god. Den får högre poäng än Mc´Flurry och då är den god;) Glass, grädde, frysta jordgubbar och shake; kan det bli bättre? :)
Diss: Tiden - Måste tiden gå så fort? Kan man inte sänka farten lite?
Klädval: Vit klänning med svart orientalinspirerat mönster, svarta leggings, svart stickad kofta.
Humör: Viktigpetter.
Att göra: Plugga till prov, tvätta, planera, spela The sims:')

Ja jag lovar, det ska bli en snyggare design på bloggen så småning om! Jag ursäktar mig faktiskt för att den är ganska ful just nu. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0