Uppdatering

Jag sitter och pluggar sönder mig. Okej det kanske var lite överdrivet men jag pluggar i alla fall för fullt. Nu har jag i alla fall snart skrivit klart den lilla låttexten som jag ska redovisa i morgon. Sen ska jag börja med att leta info om något politiskt parti (vet inte vilket än) som jag också tänkte redovisa om i morgon. Då har jag svenskan helt klart, sedan är det bara ett par prov i samhällskunskapen kvar (efter i morgon) som jag hoppas på att få göra nästa vecka. Ikväll efter att jag har packat och rensat min garderob så tänkte jag plugga lite häst, fysiologi. I morgon efter skolan får jag plugga häst hela, hela eftermiddagen och kvällen mellan varven som jag hjälper till vid flytten. Och hela helgen tänker jag ägna åt samhällskunskap, projektarbetet i häst och småföretagande. Sedan hoppas jag att jag kan bli minst godkänd i allt! Då kan jag andas ut. Ska bli skönt.

Idag har jag altså inte gjort så mycket med andra ord. Mer än plugget och kollat lite mail.

Och under helgen som kommer (kanske fredagen också) så kommer jag inte att ha tillgång till internet i samband med flytten vilket leder till att ni inte kommer att höra något från mig här på bloggen. Tråkigt tycker jag. Jag som skulle sitta och fixa med designen och allt. Har en bra idé nu:) Men allt det får bli efter helgen. Kommer inte att ha så mycket tid över till bloggen under flytten över huvud taget. Hoppas att jag kan behålla mina kära, trogna läsare i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

de klart vi e kvar:)

2009-05-27 @ 21:57:46
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan.

Svar till Anna=> Åh vad bra!:)

2009-05-28 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0