Torsdag

Tjenare tjenare:) Sitter och rensar ut i mitt rum. Just nu skrivbordet. Hur mycket kan det få plats i ett skrivbord egentligen? Alla skåp och lådor liksom! Allt från alla år samlas liksom på där. Hehe...
Jag ser inte fram emot ikväll när jag ska rensa garderoben och alla klädeslådor... Varje gång jag gör det så finns det alltid lika mycket att slänga som inte används.

Idag har jag varit på praktiken som alla andra dagar, shit vad det har regnat idag! Inte så kul... Speciellt inte när vi stod ute i pissregnet och höjde/sänkte hinder åt alla som red. Snacka om att jag frös! Men desto skönare att komma in och värma sig i huset och käka mat, allihopa, sedan:)
Nu är det snart bara en vecka kvar på praktiken, shit vad tiden går!

Och jag har även något jätteroligt på gång! :) Wiiie! Hoppas verkligen att detta blir något av, och att detta funkar utmärkt och bättre!! Avslöjar inget än;) Och ja, det har självklart med hästar att göra. Ska verkligen bli superkul det här!

Ha det! <3

Love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu fick jag megaångest för min garderob...som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej! xD

2009-05-07 @ 20:46:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å nu fick jag megaångest för min garderob...som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej! xD

2009-05-07 @ 20:47:21
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå "det avslöjar jag inte än" ? :O har du hemligheter för mig ? xD

2009-05-07 @ 23:44:45
Postat av: Jess

Oj jag postade det nyligen glömde skriva namn n shit :P

2009-05-07 @ 23:45:26
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0