Torsdag

Tjoho!:) Är superstressad att jag nästan tror att min hjärna kolapsar. Nu har vi börjat flytta -den nya lägenheten är jättefräsch:)
I alla fall... Nu ska jag börja plugga till fysiologiprovet i morgon. Och klockan är snart halv 12!! Snacka om stressigt. Men jag får sitta upper hela natten om så är. För jag ska klara provet i morogn det bara är så.

Idag i skolan höll jag min redovisning om en låttext. Så nu är jag godkänd i svenskan:) Känns skönt att inte behöva läsa om kursen nästa år. Efter första lektionen hade inte jag fler lektioner så jag och Emma drog till stallet i skolan för att öva på att linda hästens ben (har prov på det i morgon). Jag suger verkligen på att linda ben! Hur svårt kan det vara!? Tydligen svårt. Jag och Emma red ut en sväng i skogen också, och det var så himla avkopplande och skönt. Jag kom på andra tankar som inte är stressiga och njöt verkligen. Jag red Triton och Emma red på Blues. Det var skönt att bara få hobbyrida lite. Dess utom är det bra att hästarna som inte går på ridledarkursen motionsrids lite nu innan sommaren=)

Oj vad tomt det börjar bli här hemma på väggarna nu... Hehe.

Godnatt på er:* Själv ska jag plugga sönder mig nu.

Och GRATTIS till min udnerbara vän och klasskompis Jessica som fyllde 18 år idag!:)<3


Stora och mysiga Triton:)


Förresten! Det är inte säkert att jag har internet från i morgon och i helgen i samband med flytten. Vi kanske hörs om jag åker till någon bekant och lånar en dator, annars hörs vi på måndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0