Tips?

Gaah, jag blir galen.
Nu är det såhär att jag har funderingar på att ändra utseendet på min blogg -igen. Den här designen känns för tråkig, för enkel. Eller vad säger ni? Vad göra? Jag vill ha mer "liv" i min design... Nåt som man inte tröttnar på så lätt. Har du några tips eller funderingar? Jag vet att text och typsnitt, ramar runt inlägg o.s.v kan göra mycket... Men något mer behövs nog. Jag har ju ganska bra bildredigeringsprogram i alla fall. Så varför inte slänga ihop nåt megasnyggt? Jag har många planer för den här bloggen;)
         Kommentera jättegärna med tips, funderingar eller tankar om vad du tycker att jag kan göra för att göra den här bloggen lite snyggare. Vad som helst:) Du får också jättegärna komma med andra tips än bara kring bloggens utseende som gör att jag kan förbättra bloggen.
         Jättekul att antalet besökare på min blogg har ökat lite till också:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar din blogg och din design är söt=)

2009-05-22 @ 19:58:38
Postat av: Anonym

Jag tycker också att din blogg är nice:)

2009-05-23 @ 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0