Tacktal?

Hejsan alla mina små söta läsare.
Först och främst vill jag bara säga godnatt till er. Men så kom också andra tankar in i mitt huvud. Jag vill också tacka alla mina närmaste som inspirerar mig och får mig att orka ta tag i saker, som får mig att orka rycka upp mig. Som får mig att vakna på en bättre sida nästa dag. Det är ni som håller mig uppe. Vill också tacka för alla fina och peppande kommentarer jag har fått här på bloggen under alla månader som den har funnits. Tack!

Nu mår jag mycket bättre:) Tog mig en funderare ikväll. Och insåg hur bra jag egentligen har det. För även om det är svårt i min vardag just nu så tänker jag vända mina tankar till nåt positivt i alla fall. Jag tänker inte lägga mig på backen och ge upp. Nej, nej, nej, jag ska ställa mig upp och kämpa allt vad jag har. Jag tänker inte leva i en deprission (stavning?) för resten av mitt liv. Jag tänker vara glad och leva ett liv som jag kan vara stolt över. Jag tänker bli stolt över mig själv! När jag är gammal ska jag kunna tänka tillbaka på mitt liv och vara stolt. Stolt över vem jag är.

Vet ni vad det är som får mig att ställa mig upp igen och inte ge upp? Jo det är alla ni! Ni som finns där för mig, ni som jag älskar så mycket. Alla ni som står ut med mig, alla ni som peppat och stöttat mig så mycket. Alla ni! Jag är säker på att några av er inte ens vet att ni inspirerat mig, gjort något bra för mig, stöttat mig bara genom att existera och finnas i min omgivning. Hur som helst, tack!

Godnatt alla läsare:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0