Panik!

Som rubriken säger... Jag har ju faktiskt inte bloggat på 2 dagar! Känner en liten panikkänsla för det även om jag inte vill vara så beroende;) Eller jo... Jag vill ju att bloggen ska vara uppdaterad varje dag så att jag kan få fler läsare. En blogg som alltid är uppdaterad är ju betydligt roligare än en som inte är det.

Jag har haft dåligt med tid för datorn. Har inte varit så mycket hemma och så. I torsdags så åkte jag i alla fall ner till Gamle dal och grillade med Sandra och Linnea:) Var jättemysigt. Är ju så fint vid vattnet. Trollhättan är verkligen en jättefin stad på våren och sommaren. Blev inte så mycket mer än grillning och promenad genom stan för min del på valborg eftersom att jag skulle upp dagen efter. Var ledig från praktiken på torsdag i stället för 1 maj. I alla fall så åkte jag hem och tittade på Australia till 2 på natten. Hade hyrt den från Hemmakväll i en vecka men hade inte hunnit se den, så sista hyrdagen var jag ju tvungen att se den! Åh vilken underbar film! Jag vet att jag är lite efter med att ha sett den men till er som ännu inte sett den; se den! Så fin och så underbar, och rolig:) Den filmer har helt enkelt allt. Den filmen gav mig en kick på något sätt:)


Sandra grillar korv (klicka för större format) :)

I fredags åkte vi i alla fall mot Skövde för att få ett sto dräktighetsundersökt (praktiken). När vi var på väg hem bestämde sig Sofia för att åka och tävla på Lerk på eftermiddagen. Vi fick följa med om vi hann och så. Hade varit kul att följa med men jag skulle ju iväg på kvällen så jag var tvungen att åka hem i vanlig tid. På fredag kväll så åkte jag ner till stan för att möta Felicia och Sandra. Vi skulle gå till Strandgatan för en fika vid vattnet och bara njuta. Men hur fullsatt var det inte? Som vanligt... Den här gången var det så illa att vi inte fick plats på uteserveringen. Strandgatan är såpass hett nu. Fasiken också, tänkte vi. Men vi drog till Sibylla och käkade i stället. Alltid trevligt. Haha. Efter en liten combibricka så satt vi där en bra stund och bara tjötade:)
         Sandra var tvungen att åka hem ganska tidigt så jag och Felicia väntade på hennes pojkvän och hans kompis så att vi allihopa kunde gå till Strandgatan igen, förhoppningsvis skulle det inte vara lika fullt nu. Och det var det inte heller. Bara det att de som var under 18 inte fick sitta där efter 10. Gaah. Det är rätt surt att vara precis undef 18:) Fyller ju inte förrens i september. Attans då. I alla fall så blev Felicias pojkvän hungrig så det slutade med att vi satt på Sibylla igen. Lyckad kväll med planeringen på Strandgatan det här... Haha.

Idag så har jag umgåtts med Alex hela eftermiddagen:) Vaknade dess utom sent idag. Alex åkte med hem till mig efter att ha mött upp henne vid Statoil. Givetvis tog hon med sig sin nya amstaffvalp Zero. Hur söt får man bli egentligen!?=) Men det var i alla fall trevligt att träffa henne. Var längesen jag träffade henne nu igen. Blir ju inte att man ses så ofta när man har fullt upp och är på olika håll heller. Förut när vi var klasskompisar i grundskolan så blev det ju mycket oftare. Men vi ska i alla fall försöka att ses mer nu;) Fest måste bli av snart! Alex - festens mittpunkt, haha!


Söta Alex och söta Zero:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0