Jag är trött.

Tjo!
Sitter och har ont i näsan. Blev träffad av hästen Orlanda mitt i prick idag;) Hon fick en jävla reflex när jag borstade henne på benet att hon drog upp hela benet och träffade mig med hasen skithårt på min näsa. Jag och Emelie kunde inte sluta garva åt mig när det blödde ur båda näsborrar. Så roligt man kan ha! Den är svullen och ful nu.

Hur som helst så har jag ju haft praktik idag igen, som ni nog redan vet vid det här laget. Jag och Emelie red ut på Orlanda och Magic line (maggan) idag. Det började regna skitmycket när vi hade suttit upp och red iväg, och så slutade det givetvis att regna när vi kom tillbaka från turen. Och vad hästar är mesiga egentligen;) Rådjur och harar är ju livsfarliga! Haha:)

Ikväll hängde jag med lillsyrran och Elin på bio. Tänkte att det kunde vara trevligt.

Puss.

Förlåt för ett tråkigt inlägg. Är bara så trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajajaj... <3

2009-05-09 @ 11:24:22
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha dessa hästar x) <3

2009-05-09 @ 15:15:26
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0