Inte lite stressad!

Tjo:)
Egentligen borde jag inte sitta här nu. Behöver sova. Men tur jag är ledig i morgon:) Mamma tjatar på mig om att jag tänker för mycket på bloggen, "detta bloggberoende". Men jag tycker faktiskt inte att jag är speciellt beroende. Eller jo, eller nej... Eller vet inte. Jag vill ju uppdatera bloggen minst varje dag. Tycker ni att jag verkar beroende?

Hur som helst så har jag varit i skolan idag. På hästlektionen körde vi körhästarna utomhus. Vi skulle ut i skogen lite och så. Den hästen jag körde fick ett ryck utomhus att vi var nära att gå ner i diket med vagn och hela kittet. Han blev spänd och stressad när vi skulle göra en snabb vändning och Anders sa också att han trodde att det berodde på att han inte var varm och uppvärmd. Då är han väldigt stel och spänd. Calypso är i alla fall en favprit hos mig:) Han är mysig han! Och jättefin, tänk om han kunde bli finare i kroppen också:)

På eftermiddagen och kvällen har jag bara pluggat. Jag har så mycket efter mig att jag tror jag tuppar av. Jag får skylla mig själv. Men jag måste fixa allt nu. På fredag har jag nog minst tre omprov och prov jag inte gjort i häst, som jag missat. Fasiken. Plugg, plugg, plugg. På torsdag har jag en muntlig redovisning. Sedan ska ett helt projektarbete in innan vi slutar inför sommaren också. Och det arbetet är inte kalrt kan jag lova. Men jag tänker se till att det blir det. Har i alla fall börjat bra. På måndag har jag prov i småföretagande. Klarar jag inte det får jag ig i ämnet. Måste plugga som fan! Och inte nog med det, jag flyttar i helgen också. Är orolig för hur allt ska gå ihop när man ska bära kartonger och fixa hela helgen också? Nästa vecka har jag en till muntlig redovisning om politiska partier, vilket gör att jag måste plugga som faisken till det också.
Jag måste även ha en projektplan och veta vad jag ska syssla med för projekt innan vi slutar. Gaaah! Har säkert glömt en del. Men mycket har jag att göra. Jag hatar mig själv i såna här lägen. Vill ju inte hålla på att stressa som förra året några dagar innan skolavslutningen. Men så får det bli i år med. I trean tänker jag göra alla uppgifter när det är tänkt att man ska göra dem! Tänker aldrig mer ha det såhär igen! Aldrig!

Ha en bra kväll om ni inte ska sova. Annars så säger jag godnatt och sov gott.


Calypso 'Calle'


Klart man posar med hästen;)




Min körpartner Jessica:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0