Hemanländ

Hej allihopa:)
Kom hem för en stund sedan. Har varit på lite betygssnack och bestämt ny tid för omprov, in i sista stund nästa vecka! Klarar jag bara provet så ligger jag bra till i småföretagande:) Gött. Ska snart värma lite köttfärspaj. Senare åker jag iväg till stallet. Ska hoppa Iver, myshäst<3:) Idag är jag på bra humör. Det här med positiva tankar om både en själv och att försöka ta jobbiga saker som en klackspark och vända tankarna till positiv kraft hjälper verkligen.

puss


Kommentarer
Postat av: Anna

de gick ju bra med Iver..ni va riktigt fina:) till skillnad från min o diplos första hopp:) vet du vad ja ska bjuda på måndag??har ingen idé:D

Du betyder allt för mig och om inte du fanns skulle inte jag inte klara mig alls...<333

2009-05-26 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0